16/5-09

2009-05-16
23:14:08
Som sagt var - Fortsättning följde! När min älskade pojkvän deckat i sängen bestämde jag mig - jag åkte tillbaka in till stan!
Jag träffade Therese, vi tog ut pengar och stack till Olles, där Björn satt. Han bjö mig på cider(jag bjö han på mat, det var därför)

Sen satt jag på min plats resten av kvällen, och folk sprang, bytte platser och flängde fram och tillbaka. Jag var jättetrevlig - ett tag. Sen började mina ögonlock hänga. Jag börjar bli för gammal för sånt här.

Olles stängde kl 02.00, om jag hade fått besämma hade jag redan sovit vid den tiden. Men efter mycket tjoller - drog vi oss hemåt. Alla började yra om efterfest - och jag ville inte tro på det snacket. Vi kom hem till Therese vid - vad var hon? 03.30 - 04.00? Jag tog på mig min pyamas, snodde ett täcke av Therese, och la mig i soffan. Men efterfesten var i gång. Men jag tror att mitt snarkande förstörde lite av stämningen så de for ut till lekparken  istället - och jag vaknade i morse kl 11.00. Jag ville HEM.

Hem till min karl, min mat och framför allt - MIN SÄNG. Som sagt var. För gammal!

Alla planerade dessutom trevligheter i kväll också med eurovision och bastu involverat. Men i mina trötta öron i går
lät det inte alls lockande. Så jag ringde till idag Therese och "sjukskrev" mig från eventet. Varken jag(och speciellt inte Jimpo) var speciellt peppade...efter samtalet gick jag och la mig - och sov i typ 3 timmar? Vaknade av en hungrig Jimmy, och det var middagsdags(redan?)

Vi insåg att vi knappt hade något hemma, vi tog det vi hade dock. Det blev en blandning av kyckling, turkisk yoghurt, lök, jalapeno och en MASSA svartpeppar och chilikrydda. Till hade vi klyftpotatis. Jag måste ju får säga! Det blev en höjdare!
Så går det när man tömmer kylen!

Har peppat inför Robinsson och naturligtvis årets höjfpunkt! EUROVISIONS SONG CONTEST!

Jag älskar Sveriges bidrag. Men resten - de mesta suger. De jag kan gå med på är följande bidrag:

Island, Bosnien, Malta och finland. Jimmy gillar dessutom Estland, men det var BARA för att sångerskan var snygg :/
Jag som trodde att jag var den enda...
Oh well, snart är det röstning - gu va spännande!

Uppdaterar i morgon mina känslor ^__^



Malena! För mig så är du vinnare!!! :D


               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: