1/5 - 09

2009-05-01
14:42:34
Igår var det valborgsmässoafton ^__^ jag och jimmy hade egntligen planera att vara själva - hemma i lägenheten i Skelleftehamn. Men mina föräldrar ringde oss på onsdag-kväll och de tyckte att vi skulle komma till dem, för tydligen var det inte alls inställt. Det ändrades hela tiden.
Men vi var på! Vi fick skjuts av Tommy hem, och så grillade vi där. Och alla roliga personer kom.
Stefan bjussa mej på sprit och jag blev ganska full.... ;) Men roligt var det. Vi fick skjuts av mamma hem vid 00.00, och jag var jättetrött - och deckade i sängen haha!

De övriga stack hem till Kent och tydligen var det ett j*vla liv där O__o Tur man inte for dit....

i morse steg Jimmy upp kl 03.30 för att han var inte trött längre, och vid 08.30 så vaknade jag och kunde inte somna om. Men jag var jäääättebakis. Ringlade runt som en zombie, och la mig i soffan. Jag bad Jimmy om vatten, tvingade honom att göra mat åt mig och senare tappade han upp ett bad åt mig. Snäll som han är, min lilla älskling ^__^

Efter badet mådde jag mycket bättre.
Min mobil hade dött, och jag kunde inte ladda den, för att Esper-cp:et hade bitit sönder laddaren.
Och naturligtvis så hörde jag aldrig av mig till Emelie i går fast hon fyllde år. Lyckad kompis jag är?? O__o

Jag och Jimmy gick in till centrum, och det var varmt, Båda var på bra humör, och planerade att vi skulle grilla på balkongen ikväll, mysas, och senare äta efterrätt.

Nu sitter jag här, har gjort i ordning sallad, Jimmy håller på med grillen. Men det som riktigt sög var att Jimpo just brände sig, hela hans tumme har världens brännmärke. Fan....han gnäller inte heller, men jag vet att han har ont. :(
Vi får hoppas att det inte förstör vår myskväll. Vi har gjort det så fint på balkongen och vi ska sitta där och mysa hela kvällen har vi tänkt ^__^

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: