14/5 - 09

2009-05-14
22:28:20
Ja som redan nämt - det blir lite skrivet när man jobbar kväll - och när man aldrig gör något vettigt heller :P
men i morrn är det fredag och jag slutar tidigt! YAY!
Plus att jag ska få träffa Ingela i morrn, har inte träffat henne på ett helt år :D Ska bli skitkul!
 Jag peppar dessutom inför lördagen, då blir det Euro vision för hela slanten!(och Robinsson)

Idag var det mindre skojj - där vid de sista timmarna av mitt pass - plockade jag fam mitt ds, för att få njuta av en lugn kväll...Men icket - vart tvungen att sitta på ett piss-utringade uppdrag! It sux!
Men ändå gick dagen relativt bra, var på bra humör i af, vilket inte är så ofta ;)

Men om lite mer än 2 veckor har jag semester(!) jag LÄÄÄNGTAR, tror jag har tjatat om det tidigare också, men skit samma...

fan jag hade kommit på en massa grejer att skriva om, men nu när jag sitter här så kommer det bara fram att jag suttit och spelat Final Fantasy X i typ 20 timmar i sträck(känns det som) och så har jag ju jobbat så förfärligt mycket :S

Men så gåååre!




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: