12/5 - 09

2009-05-12
23:07:16
Nu när man bara jobbar kväll - eller sitter och spelar Final Fantasy hela dagarna har man ju aldrig något värt att skriva om??
Jag jobbade kväll i dag, det var väl som vanligt - men peppade för att få komma hem och se Euro Vision!

Fan va bra Euro vision var! Jag måste säga att jag är sjukt förvånad - tyckte faktiskt att det var några bra bidrag i år...
Ja, antingen har min standard för bra musik gått ner eller också var det faktiskt bra(eller bra kanske är att ta i, men bättre än vad det brukar vara i af)

Mina favvisar gick i af vidare: Malta och island!(Ja förutom Sverige då förstås)

Jag är så glad att man fick veta redan från början att Sverige skulle gå vidare - hatar att sitta kallsvettig till sista stund.
Hade varit ganska besviken om vi inte gått vidare. Malena is the shiat!

Var lite nervös faktiskt - läste i Metro, på lunchen i dag om att dom INTE trodde att hon skulle gå vidare! men chi fick jag(och metro!)

Måste egentligen gå och sova nu, eftersom att jag ska upp i morn - men vi får se hur det blir med den saken :3
Tian väntar..... ;)




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: