10/5 - 09

2009-05-10
23:39:47
Igår hann jag inte skriva så mycket blogg :P Vi var aktiva typ hela dagen.
Vi var nämligen i stan och gick - for på Jacks, Myrorna, Jysk och Elgiganten. Köpte oss en ny mobilladdare där.
Sen for vi på Coop och käkade "middagslunch"....var hungriga.

Det var mysigt :) När vi kom hem var vi mätta så det blev inge mer av det. Sen satt jag och spelade Final Fantasy X
till klockan 00.00....Det blev lite sent med tanke på att jag skulle upp 06.00 dagen efter(idag allstå)

Jag var skittrött  imorse(!) så klart - men dagen gick väldigt bra. Satt och snackade med Sandra på jobbet - och det ringde inte alls mycket. Ganska sweet. Sen for jag in till stan för att uppvakta Emelie. Vi drog på Ainas, jag bjö henne på fika, för att hon fyllde ju år Valborgs, som jag inte kom i håg förrän nån dag efter...Det var mysigt ^__^

Sen ringde ja brorsan - och det vakades grillkväll! Det var också skitmysigt! Vi satt och grilla från kl 18.00 fram till 23.00, Mina fötter var som istappar. Jag grillade majs, svamp, lök och parika! Mums! Och grabbarna tog sig naturligtvis sitt första dopp....Ska lägga upp lite bilder senare hade jag tänkt :)

Taggar till nästa helg!


               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Therese 

Vad är det nästa helg?! :O

Jag och Mirre planerar ev. grillkväll!


2009-05-12 / 14:43:24
Blogg: http://lipstickkiller.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: