8/3 - 09

2009-03-08
11:02:03
Som jag lovade, en nykter uppdatering :D

Bästa helgen på jättelängre, och fredagen var lätt en av dom bästa födelsedagarna :D

Hur kan man må så dåligt ena dagen och så bra den andra?? :D

Hur som helst:

Fredag: My Birthday. jag fick veta att jag fick behålla mitt jobb. How about that?? Jag var så sjukt överraskad och glad att jag inte visste vad jag skulle göra. På min lunchrast ringde jag runt till ALLA för att berätta ^__^
Men efter jag slutade jobba så for jag på min födelsedagsfest med en massa barndomskompisar nya kompisar, brorsan o jimpo så klart :D Det var sjukt roligt. Där vid 12 skulle vi ut, men jag och Jimpo kände oss dåliga så vi vart tvugna att åka hem. Lika bra, vi var inte pigga.....

Lördag: Vaknade 08.30 kände mig inte alls särskillt bakis. Vi drog oss typ skitlänge i sängen sen gick vi och badade. Efter det for vi in till stan för att kolla runt, och sen kom brorsan och hämtade oss. Vi for hem till mamma.

Då fick jag en massa sjukt bra presenter!!!

ett par stickade vantar
stickade knästrumpor
Nya fina gardiner


Av min syrra fick jag en mangabok(Love Hina haha)
och seriöst ett presentkort på 500 spänn på Åhlens!!!! O___O!!

Vi käkade go mat(Kyckling med jordnötssås) och sen glass och mandeltårta till efterrätt!!

Efter det gjorde jag o syrran oss fina för vi skulle ut(Jag vet, en två-dagars)

Hon bjöd på ALLT. Inträde på krogen, alkohol till mig. Det var råroligt. Vi dansade skitmkt. Men där vid 2 var jag full och trött haha.

Var hemma kring 14.30. Full som ett ägg gick ja o la mig.

Söndag:  I morse steg jag upp 9.30 kände mig inte alls särskillt bakis. Nu sitter jag här med köttbullar, makroner o sallad. Vi ska snart fara till stan för att handla upp mina 500 spänn på Åhlens!!


Jag lever.....lyxliv just nu.

One problem left.

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Ewe 

Ååååh vilken nice helg!! ;D


2009-03-09 / 22:23:39
Blogg:


Syrran 

FAn vad najs blogg!!! VAd kul att du gilla min present, vad köpte du förresten? :) Kraaaaaaaaaam!


2009-03-13 / 23:01:10
Blogg:


Syrran 

FAn vad najs blogg!!! VAd kul att du gilla min present, vad köpte du förresten? :) Kraaaaaaaaaam!


2009-03-13 / 23:01:56
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: