5/6 - 09

2009-03-05
19:32:25
Jag är faktiskt på lite bra humör idag...Men det var mest tacke vare Jimpo som hade gjort värsta go-middan åt mig när jag kom hem. Han hade varit i stan i dag och köpt presenter och tårta åt mig också ^__^

Idag fick jag en present(av många som jag får öppna i morgon) Det var en budybutter från Bodyshop. Lyx minsann!Thihi...

<Men på jobbet är det sämre....eller det går ju bra, jag tycker om mitt jobb(Mycket tack vare de som arbetar där)
Men finanskrisen har även gett sig på Xzakt, och de måste säga upp. Det är precis vad som kommer att hända mig. Jag kommer att få säga adjö....

Jag vet inte ens var jag ska börja leta nya jobb....men jag har gråtit färdigt nu, över mina bekymmer. Kan inte klämma ut en enda tår.

I morgon ska det firas ordentligt, och det ska bli fest i stan ^__^Längtar så otroligt mycket.
Utan jimmy vore jag inget, han är den som gör att jag börjar må bra igen, och jag får ta dagen som den kommer. Jag vet hur det är att vara arbetslös. Jag kommer att klara mig. VI kommer att klara oss....

I WILL SURVIVE!!






               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: