3/3 - 09

2009-03-03
20:47:19
Min pain verkar aldrig gå över....

Inga provsvar idag heller...men i dag hade jag dock en bra dag på jobbet(vilket gör att jag blir mer och mer deppad när jag tänker på att jag kanske måste sluta....

Men i dag har vi alla fall månadshandlat 1300 spänn! gick allt på. Visserligen blir det nog att köpa grönsaker bröd o mjölk igen, men frysgrejer har vi då köpt ^^

Mamma och pappa bjussa på mat i dag i af, men efter maten mådde jag illa. Vet ej om de berodde på maten eller ångesten.....

Oh well, på fredag är de födelsedag för mig, vet inte vad det blir. verkar inte bli nån fest ändå vet inte vilka som skulle vilja komma, och de som nu vill komma har inte tänkt att dricka....är inte så kul om ja sitter o super själv :/ fast egentligen vill jag typ gå ut på kvällen de hade varit skojj...så ja vi får se .....




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: