31/3 - 09

2009-03-31
21:50:15
Huuuga, vilken jobbig dag -  på jobbet! >__<

Men jag var med om värsta läskiga flashbacken när jag promenerade till jobbet i morse när jag fick syn på all slask runt omkring mig. Jag kommer verkligen ihåg exakt den här dagen - för ett år sedan.
Det var min första dag på jobbet! That's right! Jag har nu jobbat på Xzakt i precis ett år.

Hur nervös jag var - men hur glad jag var över att allt gick så fint.

Samma dag fick jag även ett mms av Jimmys mamma när jag va på jobbet. En bild, på Saras(Jimmys syster) nyfödde son Jonah. Han föddes också denna dag. :) Grattis till Jonah! 
Enda skillnanden var att det var på en måndag - och det är tisdag i dag.

Förutom det så vill jag helst inte tänka på hur cp-dåligt allt gick på jobbet. Jag började fundera på en massa
när jag satt på bussen(as always) T.e.x att jag skulle behöva en "Make-over" Jag behöver klippas, och jag behöver färga håret.
Jag behöver noppa mina ögonbryn, och helst en spa-behandling O__O

Vissa kan ju det där med klippning, färgning och noppning - och kan göra det på sig själva. Men inte jag >__<

Jimmy har lovat att han ska göra det på mig ^__^ Noppning suger jag på(tror inte Jimmy är nå bra heller) och klippning har jag verkligen inte råd med :(
Nu när ja köper busskort har vi ca 2000 kr kvar................. Vet inte om vi har råd att fara till Jimmys mamma i helgen som vi hade tänkt.. Men vi måste fara dit nån dag - hon har ju inte blivit uppvaktad av oss ännu(Och hon fyllde 11/3) Men eftersom att jag har jobbat kväll hela mars har vi inte kunnat fara. Eller ja - Jimmy hade naturligtvis kunnat fara, men han ville att jag skulle följa O__o

Nu i april börjar jag jobba dag så det borde funka - om pengarna tilllåter.

Jag började även tänka på hur j*vla länge jag känt vissa människor! Nästan en hel livstid! Eller inte en hel kanske men nästan. Och dom är fortfarande mina närmaste vänner!

Inte många som haft sån tur som jag.

Och när vi tänker tur - så tänker jag på hur underbar Jimmy är. Hur kul det är att vara med honom, och jag planerar
att ALLTID vara med honom. Finns ingen som får mig att må så bra som han gör :)

Vi var och badade idag igen - det var så mysigt! Vi har alltid så kul när vi far och simmar!
Men jag blev något irriterad på kvinnorna som hade bestämt sig för att stå mitt i bassängen - och leva om! Simningen är det närmsta jag kan komma till mitt avslappnande spa - och det får ingen ta ifrån mig! Gah!

Aja nu ska jag gå och va lite me Jumpei, och kanske photoshoppa lite(ska försöka fixa min blogg-design men de går alltid åt h-vete :P) Men jag vill att den skase ut som ngt sånt här:



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: