30/3 - 09

2009-03-30
23:20:55
Idag är Jimpo sjuk :(

Men efter att jag varit och köpt lite halstabletter och energidrink verkar han må lite bättre :)
Vi sitter och ser på Con Air, och jag måste då säga vad sjukt "Hollywood" den filmen är.
Jag menar, en cool, badass kille som har suttit i fängelse i 8 år, för att han dödade en man när han skyddat sin fru.

Nu är han på väg ut och hamnar på ett plan med en massa "riktiga" skurkar, när han äntligen blir frigiven.
Men hollwoood-filmen är inget jag stör mig på-----tvärtom! Nicolas Cage är så sjukt hunkig i filmen - och det kan aldrig bli bättre!

Raawr, he can protect me any day!

No offense, Jimpo, men du har aldrig suttit på ett plan full av farliga fångar ;)

Missförstå mig inte nu - Jag har sett den här filmen MÅNGA gånger. Den här och Face Off - Måste säga att han
är snyggare i denna :P

Annars såg vi "The Hottie and The Nottie" igår. den var faktiskt bättre än vad jag väntade mig :D Och Paris Hilton - Hon var faktiskt trovärdig i sin roll(Hon spelade nästan sig själv, kanske inte så svårt då) men ändå - måste ge henne credit.

Nää nu är klockan ALLDELES för mycket så jag måste sova!

Nighty Nighty!


 

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: