26/3 - 09

2009-03-26
20:33:05
Har insett en sak - Gnällas får det banne mig inte göra.....
Oh well, Jag tycker att livet är relativt bra ändå.......jag antar att jag är en av dom som GILLAR att tycka synd om mig själv.
Och då orkar jag inte sitta och tänka på folk som har det sämre :P

I morrn blir det fest - men jag är lite irriterad/arg. Kompisarna från Vännäs kanske inte kommer :(
Det känns skittråkigt, det var ju anledningen till att vi skulle ha fest från början.
Hade nästan tänkt att ställa in, men jag pratade me min bror och det fick mej på bättre tankar.

Och ni som inte har tänkt dricka får banne mig inte komma!(Förutom Mirre då) Maha!
Det blir säkert kul. lite stressigt bara.

Idag har det bara varit trevligt på jobbet. Men inga stora händelser direkt.
Och jag fick skjuts hem av mamma, som jag sedan hjälpte med att lägga in låtar på hennes
mp3-

Nu är jag alldeles rosenröd om kinderna och vet inte hur jag ska göra. Om jag ska duscha i kväll - eller i morrn??
Och vad ska jag ha för kläder?? O__o

Vilka problem man har allså! XD




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Therese 

Jag ska inte heller dricka men jag kommer iallafall för jag vill se din lägenhet ;P hähähä


2009-03-26 / 20:58:28
Blogg: http://lipstickkiller.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: