25/3-09

2009-03-25
21:02:13
Idag så fick jag min lön! Yay! Jag har kvar 4000 kr kvar av den. Och april har inte ens börjat!
Oh well....räkningarna är ju betalda så...Och har storhandlat lite. Busskort till veckan......

Blööh hatar pengar och dess icket befintlighet....det är trist :/
'
Men dagen har varit helt ok. Har varit på bra humör nästan hela dagen! Tack vare mina fina
jobbarkompisar! Jag och Therese satt och skojjade, och jag kunde inte sluta le, så folk trodde de va ngt fel på mig :P

Det roligaste var ändå när Jimmy kom förbi på jobbet.(Mamma och pappa skulle hämta oss där)

Min jobbarkompis sa till mig: "Du, din kille väntar på dig i hallen"
Och jag ba: "Hur kan du veta att det är min kille?"
Han ba: "Jag såg er 2 i höstas på Willis"
Jag: "Jaha....."
Han sa "Vart ska ni nu då?"
Jag: "På Willis"

Och av ngn anledning blev den koversationen jättekul! Haha, Xzakt-humor när den är som allra bäst...
Det värsta är att vi kommer att skratta åt det i morrn också...suck... :P Haha

Berättade jag förresten om mitt läskiga samtal på växel i går?
En kille ringde in på ett företag och han visste inte vem han sökte. Så jag frågade han en massa, och han skulle leta fram infon. Under tiden började han småprata. Och när vi äntligen hittade vem han sökte, ville han inte bli kopplad. Han ville fortsätta prata med MIG :S Han frågade mitt nummer, och en massa....Gaaaah! Tillslut la jag på! Fy f'n! Ofta man raggar i växeln?

Pah!

Mamma och Pappa bjö oss på hamburgare idag. Fan va äckligt...jag är spyless på hamburgare :(
Men vi har en massa nyttig mat i kylen och frysen nu ^__^ LÄNGTAR till i helgen!




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara 

Tycker du att 4000 är lite efter att ni har betalat räkningar och storhandlat? Efter att jag har betalat mitt och storhandlat så har jag kanske 800-1000 att göra vad jag vill för (och det går ju mestadels till kläder åt Jonah) och jag klarar det finfint :)


2009-03-25 / 22:13:26
Blogg: http://dolphin.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: