24/3 -09

2009-03-24
21:31:02
Oooh, tha hell is over!

Tänkte jag skulle skryta lite när jag ändå är i gång......(Tror jag ska göra om detta till
en skrytblogg)

När jag i dag fick in ett samtal på växeln så var det en kvinna från England som ringde in.
Hon sökte nå j*vla backoffice som jag satt och letade efter i systemet. Under tiden sa jag att hon skulle dröja
och mutade henne, så hon kanske skulle tro att jag kopplade henne. Och då pratade
hon med en kollega och sa: "Her English is fantastic!"

Maha!

Okej back to earth....
Jag är på skitbraa humör. Har nyss varit och badat! Det var mysigt. Men när vi skulle simma, var det nån familj som inte fattade att de bara var motionssim som gällde, så de kastade boll och höll på.
Moses, vad jag blöev irriterad....

Nu är jag trött, och känner mig avslappnad. Och det bjuds bara på trevliga saker from now on:
Onsdag: lön, och storhandla me mamma o pappa
Torsda: Mamma ska komma och vi ska fixa låtar, och förhoppningsvis ska hon klippa och färga håret på mig(Har inte frågat än, men de ställer hon nog upp på ;) )
Fredag: FEST! Yay!!!

På lördag är jag VIP-inbjuden till Comhem fest men den blir nog dissad. Måste ju ta hand om mina gäster som ska
bo här hela helgen :D

Åh, va skönt de va att få bada och duscha.........

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: