23/3 - 09

2009-03-23
19:23:00
Skitdag - ------------

Jobbet var kasst, p.g.a jag var tvungen att göra ngt tm-uppdrag som jag EGENTLIGEN inte kunde göra
p.g.a mina andra skills(Jag vet, ni fattar inget, men det är lika bra) och av nån j*vla anledning fick jag  en panikångestattack mitt i alltihopa(!) Varför?

Jag såg förskräcklig ut och alla trodde att jag var sjuk. Jag sa att jag hade feber, orkade inte gå in på detaljer...
Jag är helt slut nu, har slösat alldeles för mycket energi....känslan sitter kvar i kroppen, men inte så att det syns i af....

Det var länge sen jag hade en attack sist......
Antingen berodde det på all stress på jobbet, eller ockå för att Jimmy tvingande mig att se Saw 4 i går
Jag HATAR Saw-filmerna! Nog för att jag låg och blundande i mer än 70 % av filmen mår jag ändå skit av sånt där....GAAAH!
All that blood...

Men jag tror de va stressen som tog kol på mig. Men i morgon blir det förhoppningsvis bättre. Jag har fått min semsteransökan godkänd i af :) Det är ett gott tecken!

Men skit att det snöade i dag, väntde ju mig sommaren  :(

Förutom det började tänka otroligt goda tankar om mig själv och mitt liv på vägen hem på bussen.
typ:
"Inse vad cool jag egentligen är" och "Alla borde avundas jag och Jimpo för att vi har det så bra tillsammans" Och att "Vår lägenhet är så mysig och originell, och vi har katter"

Yupp. Nu är det bekräftat. Jag är ett EGO! Moahahahhahahaha!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: