2/3 - 09

2009-03-02
19:09:54
Worst day of my life - period!

Jag fick inte mitt provsvar i dag.
Stor risk att jag får sparken nästa månad(I've seen it before)
I så fall måste vi säga upp lägenheten(Det måste vi hur som helst) Och vad fan gör man då? Då står man med räkningar över huvudet, ingen a-kassa, ingenting >__<

SOCIALA IGEN? Det klarar jag seriöst inte...
Jag vill flytta till en mindre lägenhet. jag vill bO BILLIGT. jag vill ha ett säkert jobb där dom inte säger upp folk utan anledning.
Den dagen de säger att de släpper iväg mig - då ska jag gråta och spy över företaget.

Då får dom banne mig ta ansvaret för mig och min familj(Jag, jimpo och våra katter) HATAR Skellefteå!!!!
Jag vill ha ett(nytt. säkert) jobb :(

Jag är med i facket och i a-kassan men jag har inte varit med tillräckligt länge för att få det direkt.....
.
Xzakt
jag



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: