22/3 - 09

2009-03-22
17:15:27
Vaknade i morse av att solen sken - och en katt som använde mitt ena ben som klösbräda :S
Men jag steg inte upp direkt.
Jag och Jimpo har en tendens att ligga och dra oss i nån timme - det är ju ganska mysigt ^__^

Jimmy fick ett städ-il senare och började dammsuga och Gud vet vad...jag gjorde mig i ordning för att jag skulle fara o fika me Emelie i stan....

Det var mysigt att fika med Emelie. Det är så skönt att sitta och prata av sig. Var i stan till 15.40. Jag köpte ingredienser
 till pizzan som jag och Jimpo bakade nyss. Det gick fort, men de va myyys! den ligger i ugnen nu, och jag vill äta den!

Den här veckan har jag mycket att se fram emot! Mamma ska komma nån dag och jag och hon ska fixa musik till hennes mp3.
Sen på antingen onsdag lr torsdag ska vi storhandla inför månaden. Och på fredag  - då smäller det!

Festfesten då vännäskompisarna kommer! Yay!!


Jag orkar inte tänka på tråkigheter längre....jag ska vara glad för det jag HAR!
En underbar pojkvän, världens bästa vänner, världens finaste familj, en fin lägenhet,
ett jobb och världens sötaste(dock jobbiga) katter....


Utan Jimmy vore jag inget. Jag älskar han såå mycket!!!





               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: