20/3 - 09

2009-03-20
19:13:22
Idag  har det varit en vild dag. Det är ju fredag - skitbra väder. Vårkänslorna spirar!
Det kändes seriöst som 20 + ute(men egentligen var det bara 6+)

Är lite sur p.g.a den lilla lön jag fick :(
11 400...det kommer inte att räcka långt p.g.a mer än hälften går till räkningar :( Depp....

Men ja på jobbet var det förvånansvärt händelserikt.
Jag och mina jobbarkompisar satt och pratade vid lunchbordet och en av dom berättade om
att han hade sett en kille på youtube som käkade en sked med kanel, och att det inte går
att varken svälja eller tugga. och jag ba: Äh, klart det går!

Så jag stoppade i mig en sked med kanel i munnen, och
tji fick jag! Det var det mest absurda, mest sinnesjuka grej jag varit med om.

Det blev som ett torrt lager i munnen på mig, och det gick inte att tugga eller svälja. Jag satt med panikslagna ögon
och hade ingen aning om vad jag skulle göra. Sprang till närmaste diskho, och sköljde munnen.
Fick kräkningar, och spottade. Skrattade och grät mellan varven.

Och mina kompisar höll på att skratta ihjäl sig. Aja, tur man kan bidra med underhållningen på jobbet i af.
Hade några kanelkorn mellan tänderna.....

Sen berättade jag hela grejen för Rebecka(en jobbarkompis) och hon blev sugen på att pova!

Haha Do it at home Kids!!!.....................................






               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Stickan 

Men Anna, det är ganska normalt att hälften går till räkningar :P Den dag man har hus och barn lär du har kvar ännu mindre..och har du ändå hälften kvar nu liksom är ju det mycket ;P


2009-03-20 / 19:28:49
Blogg: http://lipstickkiller.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: