19/3 - 09

2009-03-19
20:56:36
Vaknade i morse av att solen lyste in genom mitt fönster -
och att Chomper hade tagit alla mina gummisnoddar och burit bort dem av nån anledning :S

Annars har dagen vart ganska hyffsad. Jobbet funkade -Fick en ny utbildning
Som vanligt?

Men i kväll har jag och Jimpo varit ute och ätit på Tatung - det var gott.
Bästa av allt= Syrran bjöd!
Sen fick jag 200 spänn(!) av mamma och pappa!!
Och en hundring av min bror

Äntligen vår tur att bli lite bortskämda! Maha!

Fick dessutom ett par sommarskor av mamma, röda! Såå fina!
Har på mig dom, nu och dom Passar! Otroligt.....

Nää klockan är mycket, och jag vill hinna spela lite Disgaea med Jimpo, så I guess the fun ends here.

Vilka är pepp på fetfesten den 27:nde då? Jag vet MÅNGA som ska komma! So you better!!!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: