18/3 - 09

2009-03-18
19:15:57
Idag var det strålande sol - Väldigt vackert väder. Men jag hade mitt lilla moln hängandes över mig :/
Men man ska inte älta saker....tänka på att det snart är helg i stället :)
Och då ska jag inte röra en endaste FENA! Jag ska bara ligga hemma och vila upp mig...
Jag ska träffa Emelie i helgen dock, men jag tror inte att det involverar så mycket sprit :P

Och i morrn ska jag träfffa syrran! Hon ska bjuda jag och Jimpo på Kina-mat ^__^
Något att se framemot I'll tell you that!

I kväll händer inte mycket...det blir tv-spel som vanligt,
och om det kommit ut ngt nytt avsnitt av Skip Beat blir det att se det också :)
Jag ska väl gå omkring i lägenheten och skåda det vackra, och lyssna på min musik!!

Men jag ska väl sova ganska tidigt i kväll, är hyfsat trött....

Please God, let tomorrow be a good day!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: