17/3 - 09

2009-03-17
22:01:22
Idag har det både varit en bra dag....och en j****vligt dålig dag
Mest dålig....

Fick äntligen mitt j*vla brev(Mina provsvar) Men......Det står:

"Hej


Klamydiaprovet som togs på dig var negativt,dvs det visade ingen växt av klamydiabakterier.
Cellprovet kunde inte bedömas pga blödning."

Det var då f-n! Jag får svar på något jag redan visste(Att jag inte har klamydia)
Men har väntat i 3 j*vla f*tt-veckorför att veta att mitt cellprov ej kunde bedömas...va f*n är det? och ingen NY kallelse får man heller.....
Nää nu måste jag boka IGEN, sen vänta i en månad till på nästa provssvar....THIS HELL WILL NEVER END!

Så efter the news grät jag en skvätt eller två på jobbet, och det blev inte direkt bättre efter det....
Jobbet var nerwrecking as usual....fick typ utskällning för något jag sagt till en kund.......så jag vart tvungen att skriva "Förlåt mig" 500 gånger till vår vd i ett mail....

Jag ringde dessutom till min mamma och grät ännu mer. Men hon tröstade mig, och jag blev väl på bättre humör. Jag orkar inte längre lägga energi på något jag ändå inte kan göra något åt just nu...jag bokar en ny tid i morrn och hoppas på det bästa I guesss...

Men jag och Jimpo for på badhuset efter jag slutat jobba, och jag lärde mig en hel del grejer där:

* Att simma är lätt det roligaste som finns! Det kommer jag fortsätta göra^__^(Och jag gör det för att jag tycker att det är roligt, inte för att jag MÅSTE)
* Att jag hade en jättestor finne bredvid munnen(Som jag dessutom klämde, och det var skitskojj)
* Att mina ögonbryn behöver noppas(Jag gör det seeeeen....)
* Att Jimpo har skitdålig kondis(det är på grund av hans astma, jag veeeet) men skadeglad, det är jag Moahahahahaha!

Nää, nu blir det Disgaea 2 och sen hopp i säng. 



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: