16/3 - 09

2009-03-16
20:22:34
idag har det inte hänt mycket....

Inga provsvar.......

Jimpo har dock tappat bort sina betyg(Möjligt att jag kan ha slängt dom :S)
Och han behöver dom ju nu när han ska söka skola....(A lot of "Oh No'es)

Annars har jag haft en bra dag på jobbet. Har sutttit i receptionen vilket var ovanligt skojj ^__^
Men jag drömde i natt om att jag var för dålig på jobbet att jag skulle få sparken :(
Det kändes så...verkligt.....
Men jag har då fått reda på mitt schema inför nästa månad. Kick ASS!
Det är ett ruskigt bra schema!

Aja, nu ska jag titta på medans Jimpo spelar Disgaea 2 till Playstation 2.


Adell, Disgaea 2


               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara 

Men betygen är bara att beställa hem.. Ring till Liljaskolan och prata med dom där :)


2009-03-16 / 22:09:36
Blogg: http://dolphin.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: