15/3 - 09

2009-03-15
17:21:27
Jaha då var det helg igen då, och lika snabbt är den över :P

Men jag tänkte sammanfatta lördagen i af:

Vid 10-tiden. Jag och Jimpo stiger upp. Jag taggar för att åka in till stan och använda upp resten av mitt åhlens-kort.
så kl 11.40 så tog vi bussen in till stan. Vi gick på Åhlens och jag köpte:
En fin, svart sallandsskål, ett par tights, ett par knästrumpor, gummisnoddar och ett par fina hårklämmor .

Sen for vi vidare och jag fick köpa mig en älva(jag samlar på dem)

Mina föräldrar mötte upp oss, och vi for på solbacken. Köpte lite presenter till Therese och annat smått och gott.
Och systemet så klart köpte lite cider och sånt. Jag skulle ta det lugnt hade jag bestämt....

Sen for vi alla hem till oss, och mina päron hjälpte mig att sätta upp tavlor och hyllor.
Och nu är det ÄNTLIGEN fint hos oss! ^__^

Jag och Jimpo fick stress-duscha sen for vi int till stan och käkade där. Vi for förbi Kent och lämnade lite grejer där, sen fick jag för mig att vi skulle fara till Therese. Tänkte att vi skulle vara där så tidigt som möjligt...
Men gu så fel man kan ha, Therese hade inte förväntat sig att gästerna skulle börja dyka upp 17.30(!) när festen faktiskt börjar kl 19.00.....så jag och Jimpo fick skämmas lite grann och gå tillbaka till Kent. :P Therese va ganska shockad över att vi kom så tidigt!
 
Men vid sju.tiden for vi dit, och partyt började. Efter ett tag var det fullt ös, och jag som inte hade tänkt att bli så full, fick smaka sprit av en massa andra trevliga männskor, och vips så var jag kalas! Så kalas att jag vid 11-tiden inte mådde så bra, och Jimpo tyckte det var dags att ta hem mig.

Vi gick in till stan och jag sluddrade hela vägen typ. Jimmy gick o köpte 15-kronors hamburgare åt oss på max, så jag skulle nyktra till lite. I samma veva ser vi bussen åka förbi, så jag kutar till närmsta buss-hållplats. Jag vägrade missa bussen.
På bussen började jag må illa som f*n! allt bara snurrade. Jag trodde jag skulle spy på bussen....men jag klarade mig - tills vi gick av-. Spydde det första jag gjorde. Men det var skönt......

For hem, och ja gick o la mig. Och idag är jag BAKIS!

Men jag hade hur kul som helst på festen i af!!

Taggar för melodifestival i kväll inbäddad i filt. Hörde förresten att Opera-skrällen vann! Min favvo! Yay!

The end.




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Anonym 

Men vännen.. mådde du så dåligt? De såg jag inte :(

Tur att du inte spydde på bussen i alla fall!!!


2009-03-16 / 20:53:50
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: