13/3 - 09

2009-03-13
22:09:09
Yes, fredagen den 13:nde...IGEN? Det känns som att fredagn den trettonde börjar bli ofta nu för tiden...
Am I wrong? Aja, hittils har det inte varit nån dålig dag i af....
Fick en ny utbildning på jobbet, det känns ganska cooolt....ehm...O__O

Och i morrn händer det mycket. Mamma och Pappa ska komma hit, vi ska till stan, fest på kvällen(och melodifestivalen får stå på i bakgrunden mehe)

Har inte varit speciellt social med min pojkvän i kväll, känner att jag kanske borde vara det? O__o

Inga provsvar ännu, jag dör snart. Fast då borde det ju inte vara något farligt......eller hur?

Typ : Ja just ja, du kommer att dö i cancer, vi glömde säga det, hoho, så det kan bli" .......

O________o

Annars känner jag att min blogg börjar ta sig. Jag gillar designen liiite mer nu, men jag vill ha en header(lr va de nu heter) Försökte fixa en sådan till mig själv, det gick ju klart åt H-vete...men det löser sig väl? Av sig självt kanske?

Har inte sett mitt kusinbarn ännu(fy skäms på mig) Kanske får min chans i morgon ??^__^`
Jag vill också ha!!!

Hmmhmm.....


               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: