1/3 - 09

2009-03-01
18:28:34
Oj, har glömt att skriva i min blogg - eller kanske inte glömt. Inte orkat kanske är rätt ord!
Hur som helst har jag inte alls mått bra i veckan. Tror att det beror på min p-ring som jag satt in. men jag börjar känna mig bättre nu.

I veckan kommer provresultaten! Iiik Spännande - eller ja OLIDLIGT kanske är ett bättre ord...
Jag hoppas att allt är ok...

Helgen har swichat förbi som vanligt. Har inte gjort så mkt. Fredag och Lördag var det bara mys med Jimpo som gällde, och i dag(Söndag) så var vi med tjejerna och åkte "pulka" och grillade korv. Det var mysigt men man är helt slut känner jag. Man är rosig om kinderna. frusen om fötterna och man luktar rök. - Det här är livet.

På Fredag är det fest hos mig för dom som vill komma Jag fyller nämligen 22 år just den dagen...I know, I'm getting old....

Annars är det väl bara jobbet jag är orolig för framöver....(Ja förutom mina provsvar)

Om jag inte får vara kvar blir det att flytta igen för då har vi verkligen inte råd att bo kvar(Inte för att vi egentligen har råd att bo här ändå så....men det tar vi i April.

Vem vet, ja kanske hamnar i Vännäs igen ;) Mehe..............................


.


               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: