12/9 - 09

2009-03-12
19:23:43


Bara jag som peppar för melodifestivalen i helgen? :D
Jag och en jobbarkompis satt nu sista timmen och pratade bara om den. Jag hejar på Operaskrället iaf...Hon suger i verserna men i refrängen, får man ståpäls. Och jag vet ett antal där ute som totalt skulle hata den! Men jag, min jobbarkompis, jimpo och min mamma(!) är i af överens!

Det har varit en ganska bra dag på jobbet annars...men min action börjar gå ner, vet ej vad jag gör för fel :( Skitjobbigt jag börjar få tillbaka min magkatarr p.g.a det här.....

Och i kväll blir det bad, mys i soffan och tv-spel! Troligtvis Mythbusters....Hehe
Våra katter pratar med oss nu...meow, meow!

Inga Provsvar ännu...

by the way: I morse när jag gick ut så sken solen! Äntligen det mars-väder jag pratade om! Jag började....svettas!!

Buää...Ofräsch--


               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Therese 

Meeen, min fest då? :(


2009-03-12 / 19:52:04
Blogg: http://lipstickkiller.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: