10/3 - 09

2009-03-10
20:51:40
I morse när det blåste så sjukt kallt insåg jag en sak. Jag längtar till våren!
Då kan man seriöst gå ut och faktiskt njuta(och inte gå ut för att man är tvingad)
Slippa hoppa i snöhögen varje gång man ska komma till jobbet....

Nää vår och sommar skulle göra mig riktigt gott. Då kan jag ha semester, och ÄNTLIGEN ha ett rikt och framgångrikt liv!

Just det - Sommaren är alltså den jag ska vänta på.

Den första skitlukten, tussilagon vid vägkanten, och leran som tagit sig upp på byxbenet.

Just nu längtar jag alltså till det, och mitt provsvar. Annars händer inget...
Har badat ...igen...
Har ätit mat som legat i frysen sen i Januari...Det var gott!
Fått en ny utbildning på jobbet, vilket påminner mig. .....

JAG VILL HA HELG!!




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: