30/6 - 09

2009-06-30
22:02:59
Ingen bra dag. Hade feber i natt, och sov fram till kl 13.30 i dag - antar att jag behövde det.
Har inte sovit så länge på - ja väldigt länge.
Kunde det inte ha varit en kall och regning dag i dag? Man har ingen ork nånstans.
Det är för varmt!

Om jag bara hade varit tillräckligt frisk för att fara och göra något?
Eller i af städa lägenheten...det ser hemskt ut.

Jag är seriöst avundsjuk på de lyxlirare som faktiskt fick vara ledig nu.
Och jag önskar att jag var frisk, så jag i af kunde fara och jobba...This sucks.

Men jag mår betydligt bättre idag, och ska fara på jobbet i morgon. Vill inte ruttna i lägenheten mera...
Jag såg nyss klart finalen av Hells Kitchen. F*ck! Paula vann inte :(
Danny var ju en tönt! Gaaah...

Fan va problem man har ;)





               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: