29/6 - 09

2009-06-29
18:42:29
Igår var det riktigt skojj :D
Vi for än en gång till boviken för att ta oss ett dopp, och jag, Mirre, Ewe och Therese hade åter samlats.
Jag hade sagt till tjejerna att denna gång skulle jag hem och äta, eftersom att jag knappt kommer ihåg när jag käkade hemma sist O__o

Men tror du inte att ngn styrde upp Surströmming? Jag hade mitt jobb i baktanken, och jag äter inte ens surströmming.
(Har inte smakat det alls) Men vi följde med ändå.

Men platsen för surströmingen var på Tuvan. Jag stack dit tidigare och hängde hos Andre innan de övriga kom.
Så det blev en mysig kväll på Tuvan. Jag blev ganska äcklad när Björn skulle demonstrera hur man rensade fisken. Jag käkade ljusungsbröd, potatis, rödlök, dill och gräslök på mackan....Och redan vid 21.40 stack vi hem.

Jag började känna mig lite konstigt när jag kom hem.
Och natten blev en jobbig natt......


Min första dag som knegare efter semester kunde ju ha börjat lite bättre...Jag fick gå på toa och sitta där ca 20 minuter, i morse för att sedan gå ytterligare 10. Jag mådde hur dåligt som helst. Mådde illa. Jag började gråta och sprang in till Jimmy, och jag hade ingen aning om hur jag skulle överleva dagen.

Men man kan ju inte sjukskriva sig på första dagen på jobbet(?) jag beslutade mig för att fara ändå, i förhoppningar att det bara var något tillfälligt. Men det blev aldrig bättre...Tillslut gav jag upp. Åkte hem kl 12.30....och skämdes.

Jag snackade ihop mig med mamma och syrran. Och vi var överens. Jag hade blivit matförgiftad. Men jag vet inte vad jag ätit som ingen annan har ätit...för ingen annan jag vet har blivit dålig....

Jag har legat hemma, har inte ätit något alls. Jag kan nog inte det heller. Jag trodde att mitt illamående skulle gå över, men icket. Jag vill äta något. Jimmy drog och badade, och förhoppningsvis har han med sig någon trevlig mat i flytande form.

Ska gå och vila ytterligare. Och jag hoppas att jag kan fara på jobbet i morgon....



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


sandra Lundmark 

Hej gumman . vilken fin blogg du har. Fattar inte hur du orkar skriva så jävla långt (A). Hur är det nu då blivit bättre? :) kram


2009-06-30 / 20:02:32
Blogg: http://sassalundmark.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: