28/6 - 09

2009-06-28
13:01:43
Jaasi, min semster är slut nu, och i morgon börjar jag jobba igen.
Jag mår illa, och jag vet inte om det beror på solsting eller om det är ångest inför i morgon.
Som ni kanske märkt så har jag inte uppdaterat på ett tag och det finns en anledning: Det har varit så j*vla varmt!(plus att det har varit sjukt sena kvällar, och när jag väl varit hemma har jag inte orkat skriva.

Men 24/6 - 09 i af, var det första dagen på en varm semester. Och det blev även en dag på stranden
(Boviken för att vara mer exakt...Havet) Det kan sammanfattas så att jag höll på att frysa ihjäl i vattnet, men skönt var det.
Men tyvärr att under denna sandiga tripp så blev min kamera mindre bra...



På kvällen var det inplanerat att jag skulle till min vän Mirre. Men jag svek henne. Jag for av en självisk anledning till byn i stället. Jag kan bara beskriva det med en mening:




There is no place like home

Kameran är numera sjukt trasig....

Idag är det i af söndag och jag kan ju med ro påstå att jag nästan badat varje dag sen i onsdags! Det har varit underbart. Den ena dagen varmare än den andra.

Fredag var nog det bästa! Sjukt varmt på dagen, och sedan fest hos mig på kvällen. Riktigt skojj!
Jag hade lagat min goda mat :D Och alla tyckte att den var god(Hoppas jag)
Men Jimmy föll i koma vid 12-00-tiden :P Så då var festen slut för oss.

På lördag-morgon var lägenheten sprängd(Det är den fortfarande) Vi blundade och gick i rask takt förbi köket för att gå ut genom dörren och sticka och bada! Än en gång. Gårdagen kunde dock ha blivit lite bättre. Lite bråk med lillbrorsan, men om man är syskon så har man ju inget val än att bli vänner igen :)

Efter badet blev det mat ute(som vanligt, HATAR nu för tiden att äta ute!!) Sen for vi hem till Björn, jag lånade sockar av han, och en tröja av Sandra.(Jag ska tvätta dem!)

På kvällen blev det bio, Terminator 4! Har inte sett nån av de tidigare...men den var ändå grym. Så nu är jag pepp på övriga filmer med :D
efter filmen blev det grillning på kyrkholmen, en perfekt avslutning på min semester!! var väl hemma där vid 03.00(Som vanligt)

Och nu sitter jag här, peppar för bad! Det är varmt idag också. Vi ska bara luncha sen drar vi! lägenheten ser ut som en svinstia, men det lämnar jag åt min karl i morrn ;) Moahahahahahaha!

ciao!

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: