23/6 - 09

2009-06-23
21:04:56
Vaknade i "morse" av att det regnade och åskade. Klockan var 11.30 då...
Jag blev lite lessen, för att jag var rädd att mina stanplaner var förstörda. Syrran vaknade i samma veva, och hon började göra sig i ordning.

Vädret klarnade upp väldigt snart, och jag satte i gång med frukost. Jag var irriterad dock, för att jag var trött
och jag höll på med "Varma mackor" from hell. Kladdade ner,  brändes fast och j*vlades.
Det såg dessutom förj*vligt ut i lägenheten och jag stod och gormade över allt och alla.

Tillslut fixade sig frukosten. Köket såg fortfarande ut som ett bomnedslag....
Men min syster var nöjd över mina mackor. Och det var ju det som var viktigast!

Vid 14-tiden börjar jag inse att vi skulle ju till stan, och bussen gick naturligtvis inte förrän 15.00....
Jag ringde Cissi men hon var ju redan på stan, så vi får styra upp det någon annan dag helt enkelt.

Jag och syrran var framme i stan kl 15.30 ungefär, och vi gick bland kläder och saker...utan att köpa ngt.
Eller jag köpte visserligen en behövlig ögonbrynsnoppare! Hoppas den fungerar!
Syrran tyckte dessutom att jag skulle köpa Sims 3.....Men nej...

Vi käkade sallad nere vid älven och hade det allmänt mysigt!
Senare på kvällen tog jag bussen hem, och hon stack - till Ö-vik(!)

Nu har jag legat och tittat på Jimmy när han spelat Resident Evil 4, och jag har min pyamas på mig.
Få se om jag får mig i säng i vettig tid denna gång... ;)

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: