22/6 - 09

2009-06-22
21:36:32
Igår så hann jag både läsa lite manga och baka scones innan jag la mig :P Gick och la mig kl 04.30 i morse, och steg upp som en lydig flicka kl 11.00. Det var ju strålande sol!(!)
Min första tanke var ju bad.

Vi började dagen med scones och mjölk, en dusch och småstädning innan vi drog in till stan. Jag hade snackat ihop mig med både Björne och Therese som skulle komma in till stan. Men först letade vi badbraller åt Tommy, som han köpte.

Therese och Björn kom in och vi stack till Vitbergsbadet. Inträdet kostade 50(!) spänn....

Där kryllade det av trettonåringar, så man kände sig lite missanpassad.
Och ungefär lika smidig som en flodhäst i alldeles för små badkläder.

Vi badade, medan Björn satt och muttrade på land. Det verkade bli regn....Så vi steg upp ur badet i tid, och stack därifrån.
50 spänn i sjön...
Vi stack på Wok n Roll och vi käkade. Efter det gick vi på stan och fulade oss, och senare en trevlig sväng till Waynes.

Vi hamnade tillslut hos Björn, och jag stod i köket sjungandes och diskade medan övriga spelade typ Halo....

Syrran skulle komma vid 18.30, så vi for och hämtade henne. och for hem, hit.
Nu blir det nog att se lite film, efter att Tommy dragit iväg för att jobba natt.

 I morgon blir det nog att gå på stan.
Ska inköpa mig en pinsett......






               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: