21/6 - 09

2009-06-21
22:15:17
Nu är det bara en vecka kvar av min semester - Ångest!
Nämen jag ska njuta av denna vecka har jag tänkt :)

Idag sov jag till chokerande 12.30 O__o Jimmy brukar alltid stiga upp vid 10.00 - 11.00 och väcka mig, men han sov lika länge som jag(!)
Midsommar verkar ha blivit lite för mycket för oss ;)

Har inte gjort mycket idag vill jag lova.
For och käkade vid 16.00-tiden med brorsan och storhandlade sedan.
Vi handlade för 1170 nånting.(Jag vann vadet Maha)

När vi kom hem så var jag lite rastlös, medan broder var trött, och Jimpo satt och spelade vid datorn.
Jag passade därför på att roa mig genom att göra EGNA vegburgare(Jimpo ville köpa färdiglagade, men det är ju så sjukt dyrt)
Jag har nu frysit in dom, helt perfekt att ha sen om man ska grilla eller liknande :D
Tommy har sovit på soffan i ca 4 timmar....och det är disk i köket ;)

Men nu blir det nog melon, och nån film. Och i morrn blir det ngt kul, bada kanske? beroende på vädret.

   
 
 Mina vegburgare! 


        
    En trött broder                          En snygg Jimmy ;)

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: