20/6 - 09

2009-06-20
17:37:09
Jahaja snart är semestern slut :(
Men jag överlever nog :)

Det har varit en händelserik vecka måste jag säga. Vi stack ju hem till byn i torsdags och det var skitkul.
Vi for till Järvtjärn och grillade. Vi värmde oss vid brasan, spelade fotboll och fotade när vissa badade.
Vi var en del där :D
Korten från i Torsdags är lite vågiga så känsliga tittare varnas ;)




Igår var det ju midsommarafton:D Det var hur roligt som helst! vi var i Ljusvattnet och det var Tipsrunda, Vinbrännboll, fest inne i logen.Vinbrännbollen blev lite misslyckad för mig dock, man skulle springa två och två, men jimmy drog ifrån så jag ramlade, och de som sprang efter oss sprang över mig. Och jag fick ont i höften :/
Jimmy, Emil och Ronald vann tipsrundan, och även då Presentkort på Systembolaget!

Jag gick Tipsrundan med Björn, och jag tror att vi tappade lappen efter halva vägen. Vi var nog inte det bästa teamet!


Den senare kvällen blev dock lite ...speciell. Man kan säga att det var blod, svett och tårar för dem som var inblandade.

Vi var hemma kl 3.00 på morgonen...Hade fått ett skrapsår, fem nya blåmärken och 100000 myggbett!

I morse vaknade jag, och jag var naturligtvis bakis. Har sovit och druckit(vatten) vid 15.00-tiden började jag må bättre efter en dusch :P
Nu vet jag ej vad jag ska görs, men källen är ju ung ;)

Midsommar:






               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Therese 

Fattar inte hur jag kunde missa tipsrundan?! jag älskar ju sånt!


2009-06-20 / 17:56:50
Blogg: http://lipstickkiller.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: