17/6 - 09

2009-06-17
23:26:12
Missade att uppdatera igår igen - som vanligt.
Hur som helst har jag haft en outhärlig huvudvärk de senaste dagarna och jag har ingen aning om varför.
Har typ knaprat piller till världens ände.

Men jag pallrade mig till stan i går och träffade mina gamla godingar :D Elisabet, Emelie och Ingela.
Fick även träffa Ronald, Elisabets pojkvän och Ingelas kille :D

 Det var så mysigt. Vi satt och fikade och snackade.
Vi gick senare lite på stan. Men tiden rann i väg, och vi alla drog oss åt var sitt håll i vetskap om att vi skulle träffas igen på fredag ^__^

Hemma gjorde vi inte så mycket. Min huvudvärk var inte nådig i går, så jag låg och gnydde mest.
Satt och såg på en tok-bra anime, som tyvärr inte är klar ännu. Redan en av mina favvisar. Jimmy låg typ...och sov O__o
Sen gick vi på en prommis. Sen såg vi Pans Labyrint, och den var riktigt bra :D

Efter det gick jag och såg lite mer anime ;) Och vid 02.00-tiden somnade jag.

I morse vaknade jag av att vi fått post! Vårt minneskort till kameran hade kommit.
Så nu ska jag börja lägga upp bilder på bloggen :D

Jag drog in till stan för att träffa syrran och morsan.

Vi for och köpta ett presentkort på Åhlens och åkte till - just det - Cissi!
Har ju inte hälsat på henne sen hon flyttat och fått barn :( Jag är seriöst världens sämsta kusin.
Men hon hade tagit fram gofika och kaffe, och jag fick hälsa på den lille gossen - Olov :D
 
Skitmysigt var det! Jag och Cissi har även att planerat att gå på stan nästa vecka. nu blir man nästan lite sugen på att skaffa barn själv ;)

Sen for vi hem till mormor, för att käka. Moster Malin var där, och mormor bjö på grillat kött, potatisgratäng och sallad.
Jag åt naturligtvis bara salladen och potatisgratängen ;)

Sen for vi och handlade och ja köpte godricka till midsommar :D
Jag for hem med bussen och var hemma ca 20.00, sen har jag och Plumpe varit ute på upptäcksfärd ute i Ske-hamn.
Och kom hem för ett tag sen. Och nu ska jag lägga upp lite bilder från i dag. ^__^






Cissi & Olov
Min syster Elin som imiterar hur mamma kommer att se ut när hon blir gammal :P




Fina :D synd bara att jag är sämst på att ta kort :/




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: