15/6 - 09

2009-06-15
22:22:52
I'm back! Om ni undrar vart jag hållit hus så har jag tagit lite semester - även från bloggandet ;)
Har varit i Vännäs ett tag, och där fanns dessutom ingen dator så :P
Och jag orkar verkligen inte srkiva allt vad jag gjort där O__o

Men jag kan sammanfatta det med dessa ord:

Dåligt väder, pengar(skattepengar Maha), barnvaktning(eller vad det nu kallas) shopping, badminton, skadat knä, långa sovmornar, skolavslutning, loppis, mat, familj...ja så vart det nog. Mysigt var det i af, men det är skönt att vara hemma igen. Jag är helt slut.

Så fort jag kom hem la jag mig för att sova. Och det verkar som att min vecka blir fullspäckad :)
i morgon blir det att träffa Elisabet, det var ju ett tag sen sist :D Onsdag blir det att hälsa på Cissi, på torsdag ska jag till mamma. Syrran kommer dessutom i veckan.
Och fredag, ja då är det ju midsommarafton :) Längtar! ^__^
Jag lovar, jag ska bli bättre på att uppdatera nu ^__^

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: