Kimi ni Todoke

2009-07-21
23:42:54
Om man översätter Kimi no todoke så betyder den "Når ut till dig".

Den handlar om  Kuronuma Sawako men kallas för Sadako av sina klasskamrater för att hon ser ut som Sadako från "The Ring"

Alla tycker att hon är en läskig och obehaglig tjej så ingen vill vara i närheten av henne.
Men när klassens populäraste kille, Kazehaya börjar prata med henne, känner hon att något förändras.

Hon får bättre självförtroende vilket senare resulterar i att hon får vänner.




Kimi no todoke är just nu helt klart den bästa manga jag läst, och det är många jag läst som jag tycker är bra.
Jag älskar huvudkaraktärerna, och storyn gör så att man blir alldeles sprickfärig inombords.
Denna manga är inte färdig ännu, och jag hoppas att den aldrig blir klar så jag kan läsa den i evigheter.

betyg:

10/10


Kimi Ni todoke

               k o m m e n t e r a
               Intressen:) | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: