7/7 - 09

2009-07-07
20:07:43



Jobbig dag på jobbet idag :/...Puh äntligen hemma.


Inget kul hade man heller - ja förutom våra äckliga samtalsämnen på lunchen som startade när man frågade varför jag åt ägg - och slutade med varför folk äter moderkaka(!)
Det blev lite snack om mänskliga ägg där nånstans i mitten också...
Jag tror inte att ni ville vara där - speciellt inte äta lunch där :P

Efter jobbet, när jag gick till busshållplatsen, så såg jag polisbilar som susade förbi i väldans fart. Det var typ 3 stycken. Det är inte så ofta jag ser det. Och det fick mig att tänka på att folk alltid sagt att Sävänäs(där vi bor) är ett farligt ställe att bo på, och att det alltid händer en massa farliga grejer där. Och att jag alltid tyckt att det varit ganska lugnt. Har väl sett högst en polisbil utanför.

Men när jag kom hem, och skulle gå in i lägenheten så är det naturligtvis polisbilarna som jag sett som står på uppfarten till ett annat hus. Så tjiii fick jag.



Igår såg jag Terminator 3 - Rise of the machines. Visst, det var ju inte direkt megabra - men det gick att se.
Jag somnade i alla fall inte(jag gick inte heller och diskade som jag brukar göra till vissa filmer)

Jag tyckte den bidrog väldigt mycket till det hela Terminator - konceptet. Man fick en klarare bild :)
Intressant var det iaf....3:an var dock betydligt fjantigare än de övriga filmerna. ...

I kväll vet jag inte vad jag ska göra. Jimpo har kirrat middagen. Typ världens godaste paj. Den ser inte såå aptitlig ut, men den var riktigt god :) Han har dessutom tvättat våra kläder så nu kan jag ha fina kläder på vännäsdagarna ;)
Jag peppar som fan till Vännäsdagarna. Visserligen peppade jag inför Stadsfesten också, och vi såg ju hur det gick.
Men nu är jag helt säker på att det kommer att bli skojj.

Kan kanske kirra tillbaka FF 7 Advent Children av Sandra i helgen som hon har haft i typ 1 år ;)
Speaking of FF 7... när vi var i Vännäs för ca en månad sen var ju vi på loppis, och där hittade vi både Final Fantasy 7 och 8 i superskick för 20 spänn styck(!) Och nu har vi sålt sjuan på Tradera för 310 spänn! JACKPOT!!

Pucca - docka jag dyndade på Loppis för ca ett år sen(10 kr)
Pucca - väskan jag fick av mamma förra veckan som hon hittat på marknaden. Lite blöt här dock.
klänningen jag fick av mamma förra helgen - Ska ha den i helgen
Den goda pajen Jimpo gjorde idag - mat för heela veckan!

 






               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: