9/7 - 09 - Lonely

2009-07-09
19:37:34
Sorry - uppdaterade inte igår, men tur var väl det, för det som hände igår
 var mest bara en upprepning på det som hände dagen innan :P

Här sitter man i af ensam - det ni! Det händer inte ofta. Jag och Jimmy är i princip med varandra varje dag, så liiite konstigt är det. Speciellt i natt kommer det att vara konstigt eftersom att jag inte gillar att sova utan han....

Men men så hemskt är det inte, ganska skönt faktiskt. Jag vet då hur jag ska roa mig i af ;)

Blir att bunkra upp med manga, anime och något gott man har hemma - typ ett glas vatten(?) Jag håller på att törsta ihjäl..

Har väl aldrig haft svårigheter med att underhålla mig själv. Jag har dessutom inte hört av mig till någon under hela veckan eftersom att jag jobbar. Tror inte att nån orkar vara med mig när jag ändå kommer hem 19.00 på kvällarna, och ska stiga upp 07.45 på morgonen nästa dag?

Längtar som f*n till i morgon iaf, dock kommer jag inte förrän fram till Vännäs 23.00 - 24.00 på natten eftersom jag åker bil med brorsan. Blir så stressigt att ta bussen annars eftersom jag slutar kl 17.00, och så ska man ta med sig packning,  hinna gå på systemet och skit :/ Skulle ändå inte vara framme förrän vid 21.00-tiden i Vännäs ändå.

Känns himla skojj att dra med sig brorsan faktiskt, han är typ peppad :D Marcus ska få vara hyresvärd åt min bror dom här dagarna, and he owes me that much, han bodde ju faktiskt hos oss i en vecka!

Det kommer nog att gå rätt mycket pengar känner jag på mig, men jag slösar hellre pengar där än nånannanstans känns det som :) F*n jag kom hem för en halvtimme sen och ska upp kl 6.30 i morgon :( Blir att säga gonatt tidigt med andra ord....oh well..



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: