6/7 - 09

2009-07-06
21:37:26
Ännu en arbetsdag över - men dagen gick faktiskt hyffsat fort. Jag är nöjd.

Igår såg jag äntligen Terminator 1 och 2(tog mig bara ca 25 år men vem bryr sig? ;)
Dom var väl helt ok, men det var betydligt lättare för mig att förstå fyran. Och i kväll peppar jag för 3:an! Har dock hört att den ska suga, men skit samma....

Har inte gjort mycket idag sen jag kom hem.
Käkade spagetti och cornfärsås. Ubergott, Jimmy hade spicat till det lite extra ;)
Sen har vi bara spelat Altier Iris 3(!) eller rättare sagt, så spelar jimmy, och jag ser på.
Jag har ju faktiskt redan klarat ut det en gång ^___^ Och det är ju lätt en av mina favoritspel....



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: