3/7 - 09

2009-07-03
21:36:36
F*n va jag hatar min bloggdesign................HElp ME!

Det börjar bli svalare nu - himla typiskt. Det är ju bara för att det är helg, stadsfest och hela faderullan.
Oh well, man kan ju inte få allt.
Kunde väl ha varit sånt här väder när jag var hemma och sjuk.

Men ja nu är jag hemma i af, har jobbat till 20.00, och det gick riktigt bra, hade mycket att göra även denna dag.
Jag är hungrig som f*n, käkade vid 13.00-tiden i dag....
Jimmy gör i ordning vegbiffar med tillbehör. Ska bli smaskigt!
Har ingen aning om vad jag ska göra  ikväll - troligtvis blir det nada, nandemo, nein - ZIP!

Anledningen är för att vi såg Transformers 1 igår. När det gått ca en timme av filmen frågar jag Jimmy - när börjar det hända något då? Och kan dom inte döda den där killen och tjejen så vi kan få slut på lidandet. Men icke, dom är ju huvudpersonerna.

Nog för att jag var något impad över specialeffekterna! They were awesome! Optimus prime for the word!
Synd bara att Bumble Bee framställdes som världens loser. Kunde han inte bara ha försvarat sig mot dom där j*vla helikoptrarana? no, I'm sooo disapponted. Jag somnade dessutom till filmen(andra gången) Så jag kunde ju inte fara och se tvåan i dag alltså(Därav förklaringen till varför jag har tråkigt idag)

Längtar tills i morgon. Men jag vilkl gärna fara på solbacken i morrn för att inhandla vår digital-kamera, så jag kan börja ta kort och sånt igen :) Och dessutom för att köpa sån där god "cider-grej" som dom inte har på stan >_<

Jimpo-chan är lite bekymrad över saker och ting har jag märkt. Som jobb och körkort t.e.x.
Vi får se vad vi hittar på. Vi har då lagt undan pengar(Ja vi är rika för en gångs skull) ^__^
Skulle vara kung att ha körkort, speciellt nu när bussbolaget dragit in på varannan buss nu under sommaren :S
It sucks!.......






               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: