31/7 - 09 - Seg dag

2009-07-31
22:31:49
Kan inte påstå att det gått fort idag.
Det var segt på jobbet, och jag var trött som f*n...

När jag äntligen var hemma efter den grymma dagen kom jag hem till
en stekhet lägenhet.
Jag var trött och la mig på soffan, men lika fort tvingade Jimpo ut mig på en prommis.
Vilket öde!
Vi var väl hemma vid 19.00 och har faktiskt hunnit se American Pie 2. Det var ett tag sen man såg den.
¨
Har sen suttit och skrivit/ritat lite grann, jag svettas, känner mig ofräsh och trött, men klockan
är ju bara 22.30, kan ju inte sova nu(!) det är ju helg!

Om det händer något mer spännande, så uppdaterar jag.
Men troligtvis inte.... :P

Dagens citat:

"Jimmy: Jag fattar inte hur lurad man kan vara som köper sportspel.
Jag: Du har väl inte så j*vla bra spel heller?
Jimmy: Mitt sämsta spel som är jättedåligt är fortfarande bättre än ALLA sportspel TILLSAMMANS!"


Jag skissar väldigt mycket med bläck just nu på jobbet, dels för att jag aldrig orkar sudda, och dels för
att jag käkar blyertspennor som om dom vore godis. det negativa med att skissa med bläck är att jag inte KAN SUDDA

En skiss jag gjorde igår:



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: