30/7 - 09 - oh Happy Day

2009-07-30
22:28:27
Jag var inte alls lika trött i morse som jag var i går. Jag har varit på bra humör,
med inte allt för jobbigt arbete och strålande sol.
När jag slutat kom dessutom Therese hem till oss, väldigt trevligt me lite "girltalk"
Vi käkade tacos, och låg i princip i soffan i flera timmar och bara snackade.

Jimmy inflikade lite då och då, och jag blev irriterad. Ville köra ner en kudde i halsen på honom :P
Vi kirrade även tvätten, känns skönt att få den skiten bortgjord.

Min bror är just nu på väg ner till Stockholm, den j*veln, och jag hoppas att resan går bra.
Får se om vi lyckas få oss ner nu i Augusti....

Nu ska jag lägga mig för att sova, ska ju upp i morgon, men sen är det helg, så j*vla skönt :)



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: