28/7 - 09 - Riis

2009-07-28
20:20:35
Det var nog jobbigare att stiga upp i morse än i går - även om jag sov betydligt fler timmar på natten.
Jag är verkligen en horribelt dålig morgon-människa.
Jag har känt mig jätterisig, och har varit lite bitsk under dagen, vet inte varför dock.


Men dagen gick ändå relativt snabbt,
och på jobbet började jag och en kollega prata om att jag och Jimpo kanske borde flytta.
För att göra det mer billigt och bekvämt för oss, för att i dagsläget kan jag inte säga
att vårt boende är en fördel för oss. Så nu letar vi lägenhet för fullt, skulle vara super om vi fick gå på en visning.

Annars, när jag kom hem kändes det jätteskönt att komma hem tidigt, fast jag var tyvärr väldigt trött
Jimmy satte i gång och gjorde lyxmiddag för att få mig på bättre humör. Corn-fileér och rotfruksgratäng
så himla gott!
Jag passade på att sätta upp nya gardiner i köket. Visserligen är de inte speciellt "köksaktiga" med tanke
på den mörka färgen, men jag är ändå nöjd. Fick lite restaurang-känsla.

Efter maten så mådde jag fortfarande skit, och la mig för att vila. Tror du inte att vi råkar somna i sängen,
 och vi vaknar av glassbilen utanför.

Jag fick barndomskänslor, och väckteJ impo för att gå och köpa glass.
Naturligtvs ville jag ha det dyraste för att jag aldrig fick det när jag var liten.

Nu vet jag dock inte hur jag ska lyckas somna i natt.

Suck.

Min kamera fick just slut batteri, jag lägger upp bilder sen..

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Therese 

Flytta in till staaan :D


2009-07-28 / 22:00:02
Blogg: http://lipstickkiller.blogg.se/


Ewe 

Vart vill ni flytta då?


2009-07-30 / 03:27:50
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: