27/7 - 09 - GrinAnna

2009-07-27
21:08:23
Dagen började med att jag var trött som f*n.
Men jag slutade redan kl 15.30 vilket var najs.
Dock planerade jag(ensam tydligen) att jag skulle köpa en laptop idag.

Så när jag slutade hämtade brorsan och Björn upp mig, vi for och hämtade Jennifer och Sandra.
Sen for vi och käkade pizza av nån j*vla anledning O__o

Vi for senare till solbacken, och jag betedde mig som en 4-åring som bara ville ha och ha.
Jag ville ha en dator NU! Men ingen var egentligen tillräckligt billig.

Hamnade tillslut på Jysk, och jag blev sugen på ett par gardíner. De kostade lyx, och till min förskräckelse inser jag att jag bara köpt en gardin! inte ETT PAR, utan en sketen gardin! Hur normalt är det?
Jag grät en stund i bilen, Jimmy var sur och stämningen var katastrof.

Jag och Jimmy tog bussen hem vid 20.00, så att resten av barnen skulle få roa sig.

Nu är vi vänner igen, men jag har ångest och ont i magen efter pizzan.
Jag vill sova, jag är så j*vla trött och grinig....


DAGENS CITAT:

Liten Pojke till sin pappa: "Titta där, en död fågel!"
Jag: "Jag tror att han pekade på dig, Björn"




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: