2/7 - 09

2009-07-02
22:23:28
Happy, Happy, Joy, Joy!

Japp, idag är jag på megasuperbra humör, och är i princip speedad!!(Visserligen försöker Jimpo förstöra det, men ännu har han inte lyckats!)

Jobbet har gått finfint, mycket att göra, och det är bra, då går tiden fortare. Och i morgon är det sovmorgon, så jag kan vara vaken lääänge i kväll ^__^(Jobbar visserligen jag till 20.00, men spela boll)

Vi ska strax se Transformers i kväll, så vi kan se tvåan i morgon, peppar! :D
Och i helg är det festival! visserligen hade jag inte tänkt att fara, men nu är det change of plans ;)
Det blir fest hur som helst! It's gonna f*cking rock!

Det är svalare ute nu, men fortfarande en bastu inomhus dock, och det är ju lite synd :/ Det påverkar mitt humör lite grann.
det kliar och sticks typ överallt.

Och mina ben är fortfarande vinnare över "Fulaste ben i världen"
Det är lite synd, man vill ju känna sig lite pretty i af, i såna här trevliga sommartider.
Sommar är nog den jobbigaste tiden för "fulben" och "Valspäck"

Man måste ju visa så förbannat mycket, hade varit trevligt om man kunde gå runt med overall, men icket!
Det är synd dom har slutat visa det där underbara programmet "Snygg Naken" Som gör att "vanliga tjejer" med dåligt självförtroende får känna sig snygga som de är!

Däremot satt jag och glodde på "Sex Education" igår natt när jag höll på att svettas ihjäl. Det var hur bra som helst. Full proppat med humor och värme - inriktat på naturliga och allvaliga saker. Som sex t.e.x.

jag MÅSTE se nästa avsnitt. "Programledaren" eller vad man nu ska kalla henne, was freekin awesome!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: