26/7 - 09 - Nu har vi mat!

2009-07-26
18:23:56
Vi vaknade vid 11.30 i dag, och drog oss till 13.00. Gjorde lite käk,
sen gjorde vi ngenting vettigt fram till 15.30 då mamma ringde och sa att de snart var hos oss för att ta oss och handla.
Jag hade naturligtvis glömt bort detta, och jag var av nån anledning fortfarande i pyamas O__O

Så det blev stressen ut genom dörrn, in i bilen och mot Willys.
Jag älskar seriöst att handla, man känner sig lite stolt när man köper en massa mat, för att sedan slippa handla varje dag.
Vi handlade för 1500 spänn O__o Vi har sjukt mycket mat.

Dock ramlade Jimmy i trappen när vi var hemma igen, och vår diskmedel gick sönder och rann ut på en del varor.
Men katastrofen var inte så total, bara att torka, och sen var det klart.

Just nu känner jag för att a mig en dusch, för att senare  ta det lugnt, kanske ta en prommis
Jag får inte somna ännu, jag har tänkt att gå och lägga mig vid 22.00 så jag orkar upp i morgon.
Jag börjar tyvärr kl 06.55....men däremot får jag sluta 15.25 så nu kan man börja vara med mig igen :)

Vår kyl och frys:




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: