25/7 - 09 - Helt trött

2009-07-25
22:08:07
Hemma från Ikea.

Jag har visserligen varit hemma ett tag, men vi har fixat och donat väldigt länge,
och vi är äntligen klara.
Det känns så skönt.
Jag har haft en riktigt underbar dag(Med några missöden) Och jag är så nöjd med ALLT vi köpt.

Allt gick på 1800 spänn(!) O__o (1300 = Ikea) (400=Alko) (100=biltema)

Vi for vid 0.9.00 i morse, och jag har inte sovit mycket i natt vill jag lova, så jag är rätt trött nu.
Vi for först på Biltema där jag inhandlade lite pennor till mig själv, och pappa nå skrot till bilen.
Vi var framme vid 12-tiden i Happis och käkade på Frasses.
Jag var inte helt imponerad av deras mjöliga broccoliburgare dock, lämnade typ hälften...

Pappa och Jimpo for sen och köpte sprit på Alko,
inte för att det skulle vara billigt(för det är det inte) utan för att det finns lite roliga nya grejer att pröva.
Jimmy handlade mycket i af O__O lyxsmakare som han är!

Sen kom vi in på Ikea, och vi var där i ca 4 timmar, men det kändes som en halvtimme.
Vi packade vagnen full av grejer, och jag är så nöjd med allt :)
Jag orkar inte räkna upp allt, för att jag skulle ändå inte komma ihåg vad jag köpt..
Men det blev lite lampor, fotoram, diskställ, servetter, isform till Kent, matta, ljus....m.m

Dock mitt i alltihopa gick min bh sönder,
 bygeln gick av, och det hela resulterade i att den stack ut och var spetsig, aj aj.
Det förstörde lite grann av stämmningen.

På hemvägen var dock det värsta när vi sitter i bilen, vi är vid Luleå nånstans, och det börjar killas på benet.
När jag tittar på mitt ben sitter det VÄRLDENS STÖRSTA SPINDEL på mitt ben!! O___o
OM det varit en vanlig liten svart spindel hade jag bara petat bort den.

Men denna var cp-stor och brun, och jag tjöt som en gris och sprättade iväg den allt vad jag hade.
Sen vet ingen av oss i bilen var den tog vägen, och jag satt i princip i knäet på Jimmy, (han var mist lika rädd)
resten av hemresan. Jag gillar SMÅ spindlar, inte jättespindlar, som kanske följde med mig från Ikea, som
tidigare kanske åkt med nån vara från ngt annat land, och tänk om den var giftig(!)

Aja, orkar inte tänka på det, jag sitter ju i mitt hem nu som är rent och snyggt. Vi har storstädat sen vi kom hem
i ca 2 timmar. Nu är jag helt slut, och nu ska vi bara mysas och ta det lugnt.
Har dessutom inte ätit sen tolv i dag(Äckelburgare) så jag är rätt hungrig. Man kanske ska baka scones?

Lägger upp lite bilder.





               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: