24/7- 09 - Fredagslyx

2009-07-24
21:16:03
Jag antar att ni inte missat min nya snygga Header. Tack så mycket för Sara för hjälpen med min header.
Det blev verkligen suuper!!


Annars började dagen med att jag steg upp kl 10.00 i morse och tog det vääldigt lugnt,
 
Jag hade i huvudet hela tiden att min buss skulle gå 10.40, och att jag skulle hinna.
Jag duschade, gjorde mig i ordning, hann även sitta vid datorn en stund.

Men när jag stod där ute och väntade på bussen sneglade jag lite på buss-tidtabellen och bussen gick (kl 10.00!!??)
Jag fick panik, och tittade när nästa buss skulle gå. KL 11.30!!! JAG BÖRJADE KL 11.30.

Jag fick panik, och ringde till mamma och sa att jag missade bussen och bheövde komma till jobbet.
Hon skulle vara tvungen att åka 8 mil för att skjutsa mig, och frågade om jag inte hade några kompisar som
kunde skjutsa mig som bodde i stan. Jag ringde Emelie, inget svar. Jag ringde Ewe, inget svar.

Tillslut slog det mig, jag ringde André. Den lilla guldängeln låg och sov när jag ringde, men han kunde ändå ställa upp att hämta mig.
Han kommer jag att vara evigt tacksam!!


Jobbet har varit stressigt, men inte lika ångestfyllt som i går. Jag hann klart det jag skulle.
Eller ja, det fanns mer grejer, men jag var helt körd idag och orkade inte göra allt.

Jag inser på jobbet att jag varken ätit frukost eller lunch, och hade inte med mig nån middag heller
 Så jag sprang iväg till Shell för att se om jag lyckas hitta något.

När jag står vid kassan, säger dom att det är något fel, och kan inte ta emot kort.
Så jag fick lägga tillbaka grejerna och traska tillbaka till jobbet tomhänt. En halvtimmes rast åt h-vete.
Och min mage knorrade.

Jag hade fortfarande en halvtimmes middag kvar, och jag hade ingen aning om hur jag skulle kunna få i mig något då det tar för lång tid att först gå till grillgubben, beställa och sen äta.

Men Kim, ringde och beställde åt mig sen åkte vi i hans bil, och var tillbaka efter en kvart.
Och jag tryckte i mig en pommeslåda, vrålhungrig som jag var, när jag inte ätit något på hela dagen och klockan var 18.00.

Nu är jag hemma, och jag har ont i magen...

Men jag är på bra humör ändå, det är ju Ikea i morrn. Yay!

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Therese 

Jääävlar vad snällt av Bamse! :O

Och fan vad bra med headern, vad var det för fel?


2009-07-24 / 21:27:36
Blogg: http://lipstickkiller.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: