23/7 - 09 - WORKDAY FROM HELL!

2009-07-23
22:26:42
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!

Kaos, kaos, kaos.....

Jag kommer alltid ca 45 minuter tidigt på jobbet eftersom att bussarna inte riktigt går som jag vill. Men det stör mig inte så mycket, man får lixom coola ner när man kommer, hinna logga in, sätta sig på plats...men


I morse var det: TACK GODE GUD ANNA FÖR ATT DU ÄR HÄR, SÄTT DIG I VÄXEL GÖR DET HÄR, DET HÄR, DET HÄR...
Det finns ingen annan än DU som kan det här, hjälp oss!

Oh crap...

Det har varit en jobbig dag idag vill jag lova - och jag har fortfarande ångest, och kan inte släppa det som har varit.
Jag har så mycket ansvar nu, när de flesta är på semester, och seriöst MONSTER har ringt in till mig idag, och jag vet inte vad jag ska ta mig till :(

Snart kommer jag att lägga mig i fosterställning med panikångest inför i morgon. Jag hoppas att jag hinner lösa allt i morrn så jag slipper tänka på allt i helgen då jag ska lyxa till det med ikea och allt.

Har inte hunnit äta eller ens varit på toa, har inte kunnat vara på rast, så kaos är det.
Jimmy är en räddande ängel just nu och fixar mig mackor o varm choklaa....Och lite belöning med manga blir det kanske sen? :)

Wish me Good luck...



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: