22/7 - 09 - Tråkig men glad

2009-07-22
22:28:27
Tror ingen har missat mitt lyckorus i morse, när jag hade öppnat lönespecifikationen - hehe.
I'm happy. Äntligen en lön som jag förtjänar för mitt sinnessjuka arbete...Trodde inte att jag skulle få så mycket...

Oh, well, om ni någon gång undrar varför jag aldrig skriver om min tid på mitt jobb(troligtvis inte) beror detta på, precis som på de flesta andra jobb, att jag har tystnadsplikt när det kommer till mitt arbete.

Och om ni undrar varör jag då inte skriver om andra grejer på jobbet som inte har något att göra med självaste arbetet,
så är det tyvärr så att det aldrig händer något på mitt jobb som INTE har något med mitt jobb att göra..

Komplicerat? well, det är helt enkelt så att vi jobbar HELA tiden, vi har aldrig tid att prata med våra arbetskamrater förutom på
våra fjuttiga kvarts raster som händer 2 gånger om dagen, eller på lunchen som är en halvtimme lång.

Men tyvärr är det så att de har gjort så (med flit naturligtvis) att vi sällan har rast tillsammans med andra, för att
motverka köer i t.e.x växel. Därför sitter man ensam vid ett bord, läser tidningen och mumsar pä sin lunch.

Och jag lovar händer det något superintressant på jobbet, så kommer jag att nämna det.


Jag har dock väldigt jobbiga pass nu i veckan(13.30 - 21.30) så jag är svår att nå, eller umgås med överhuvudtaget. Jag har dessutom sjukt lite fritid nu, jag passar nämligen på att sova i ca 12 timmar varje natt :P med andra ord, går och lägger mig 12.00 stiger upp kl 12.00, så kul är jag.

Hinner med lite mys med Jimpo nu med antingen tv eller tv-spel.

Haare!!



Truffle

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: